دستگاه الکساندرایت چیست و چه کاری انجام میدهد

 لیزر “الکساندرایت”  با طول موج ٧٥٥ نانومتر نوعی لیزر مخصوص جهت جذب توسط رنگدانه هاي مو  می باشد كه عملكرد آن منحصرأ جهت ازبین بردن موهای اضافی بدن میباشد

در واقع “الکساندرایت” مکانیسم لیزر بوده و بر خلاف تصور عموم برند دستگاه نمی باشد.

پیش از لیزر موهای زائد باید چه مسائلی را بدانم

شما  باید در مورد دستگاه و کمپانی سازنده دستگاه تحقیق کنید، زیرا دستگاه های تولید کننده طول موج الکساندرایت زیادند، این دستگاه ها از ۵-۶ هزار تا ۱۵۰ هزار دلار امریکا قیمت دارند و  کارایی متفاوتی نسبت به هم دارند. در حال حاضر دستگاه جنتل مکس پرو ساخت کمپانی کندلا با قیمت ۱۵۰ هزار دلار امریکا گران قیمت ترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیاست! 

 

در مرکز لیزر دکتر راحمی چه دستگاهی برای از بین بردن موهای زائد استفاده میشود؟

دستگاه “جنتل مکس پورو” ساخت کمپانی “کندلا” امریکا است و آخرين و پیشرفته ترین دستگاه لیزر دنیا برای از بین بردن و لیزر موهای زائد با بالاترین میزان تاثیر و دارای سیستم خنک کننده انحصاری قوی میباشد

 

 

تعداد جلسات و فواصل

معمولا تعداد جلسات با دستگاه جنتل مکس پرو برای خانم ۴ الی ۶ جلسه خواهد بود. (برای آقایان معمولا تعداد جلسات بیشتر خواهد بود) فواصل جلسات برای بدن ۲ ماه یکبار و صورت هر ماه می باشد

آیا لیزر موهای زائد میتواند برای همیشه موها را نابود کند

نتايج هم براي سالهای زیادی میماند، ولي در برخي افراد بعضی از فوليكولها هر از گاهي تمایل به رشد دارند كه نياز به جلسات يادآور سالیانه خواهد بود.

 

 

آیا لیزر موهای زائد میتواند عوارض هم داشته باشد

خیر چنین نیست به این دلیل که لیزر استفاده شده برای دستگاه های موهای زائد امواجی است که در پوست تولید گرما میکنند که منجر به غیرفعال شدن فولیکول مو و در نهایت مانع رشد مو می شود.

 

 

 

آیا لیزر موهای زائد ایجاد درد و سوزش میکند

دلیل اصلی احساس درد در هنگام لیزر موهای زائد در دستگاه ها مختلف، گرمای ایجاد شده در سطح پوست است به همین جهت دستگاه جنتل مکس پورو کمپانی کندلا مجهز به سیستم خنک کننده DCD™ می باشد. که انحصارا توسط این کمپانی به ثبت رسیده است.

وظیفه این سیستم آماده کرده سطح پوست برای تابش امواج لیزر می باشد به این ترتیب که با شلیک مواد سرمازا (کرایوژن) به سطح فوقانی پوست در چند میلیونوم ثانیه پیش از تابش پالس لیزر، دمای سطح پوست به شکل قابل توجهی کاهش می یابد به طوری که احساس سرما بر روی سطح پوست کاملا مشهود می باشد.

 

سیستم های خنک کننده (کولینگ) ساده که در سایر دستگاه ها استفاده می شود به علت سرمای کم، قطعا درد و سوزش بسیار زیاد است، در حدی که برخی از مراجعین از ادامه جلسات منصرف می شوند.
علاوه بر این در صورت درخواست مراجعین برای ایجاد اطمینان بیشتر، ۴۵ دقیقه پیش از تابش لیزر، از کرم بی حسی موضعی هم استفاده می شود.

همچنین پیشنهاد می شود همیشه پس از استحمام عادت به استفاده از لوسیون داشته باشید تا جلوی خشکی پوست را بگیرید.

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Undefined array key "iconcolor" in /home3/drrahem1/public_html/wp-content/plugins/call-now-button/src/renderers/modern/class-modernrenderer.php on line 193
تماس و مشاوره همین حالا