لیزر موهای زائد بدن روشی برای حذف موهای ناخواسته در بدن است. لیزر درمانی عوارضی برای بدن دارد که این عوارض با تغییر دستگاه لیزر مورد استفاده، تغییر می کند و شدت آن کم یا زیاد می شود. خارش پوست و تورم فولیکول مو از عوارض استفاده از لیزر می باشند. دستگاه الکساندرایت کندلا یکی از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که مزایای بسیاری دارد.

لیزر موهای زائد بدن

زنان و مردان برای از بین بردن موهای زائد خود، به دنبال راه حل مناسبی هستند تا با کمترین عوارض به نتایج دلخواه خود دست یابند. استفاده از لیزر موهای زائد بدن می تواند جایگزینی برای اصلاح کردن با تیغ، اپیلاسیون، کرم ها و روش های دیگر باشد به شرطی که با دستگاه های پیشرفته و مناسب انجام شود. دستگاه لیزر با ایجاد طول موج گرما تولید می کند. گرمای تولید شده بر روی فولیکول مو اثر می گذارد و آن را می سوزاند. با سوزاندن فولیکول مو رشد آن کند می شود. اگر لیزر در جلسات بیشتری انجام شود، می تواند به طور کامل رویش موهای زائد را متوقف کند. عوارض لیزر موهای زائد بدن در ادامه آورده شده است و یکی از بهترین دستگاه های لیزر معرفی می شود.

مرکز لیزر تهرانپارس یکی از مراکز مناسب برای لیزر موهای زائد بدن میباشد.

عوارض لیزر موهای زائد بدن

به دلیل استفاده از تابش طول موج مخصوص بر روی پوست، گرما تولید می شود. این گرما در برخی موارد موجب سوختگی پوست فرد می شود که شدت آن بر اساس رنگ پوست افراد متغیر است. هرچه رنگ پوست فرد تیره تر باشد احتمال سوختگی بیشتر می شود. زیرا پوست تیره گرمای بیشتری را جذب می کند. استفاده از لیزر ممکن است موجب تغییر رنگدانه های پوست شود. در برخی موارد افزایش رنگدانه و در برخی دیگر کاهش رنگدانه های پوست گزارش شده است. لیزر موهای زائد بدن تاثیر نامطلوبی بر روی چشم های شما خواهد داشت و باعث آسیب جدی چشم ها می شود. به همین دلیل توصیه می شود هنگام استفاده از روش لیزر حتما از عینک های مخصوص استفاده نمایید. 

عوارض پوستی شایع ترین عوارض ناشی از لیزر موهای زائد بدن می باشد. بعد از لیزر ممکن است دچار خارش بر روی پوست خود شوید. پوسته پوسته شدن پوست از دیگر عوارض استفاده از این روش است. یکی دیگر از عوارض زدن جوش بر روی پوست لیزر شده است. برخی از افراد بعد از لیزر احساس بی حسی می کنند که طبیعی است و طی مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. در صورتی که بهداشت پوست خود را رعایت نکنید پوست شما دچار عفونت می شود و مشکلات جدی برای شما به وجود می آورد.

لیزر موهای صورت و عوراض لیزر

لیزر موهای زائد صورت

دستگاه الکساندرایت کندلا

دستگاه الکساندرایت کندلا نسل چهارم دستگاه های الکساندرایت می باشد و به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن شناخته می شود. شرکت کندلا با استفاده از جواهر مرغوب الکسا در دستگاه الکساندرایت، با تولید طول موج 755 نانومتری بیشترین تاثیرگذاری را بر روی موهای زائد دارد. در ادامه به مزایای دستگاه الکساندرایت کندلا می پردازیم.بهترین مرکز برای لیزر فقط مرکز لیزر الکس کندلا در تهران دکتر شیرین راحمی

 

 

دستگاه لیزر الکس کدلا

دستگاه لیزر الکس کندلا 2018 امریکا

لیزر موهای زائد بدن با استفاده از دستگاه الکساندرایت بدون درد است و شما می توانید با خیال راحت موهای ناخواسته خود را با این دستگاه از بین ببرید. به دلیل وجود سیستم خنک کننده در دستگاه الکساندرایت کندلا سوختگی و قرمزی پوست به شدت کاهش پیدا می کند. با انتشار گاز سرد پوست شما از خطر سوختگی در امان می ماند. مناسب بودن این دستگاه برای انواع رنگ پوست از دیگر مزایای لیزر موهای زائد بدن با استفاده از دستگاه الکساندرایت کندلا می باشد.

هزینه و سرعت لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکس کندلا 2018 امریکا

استفاده از این دستگاه هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و از مزایای بی نظیر آن بهره مند خواهید شد. دستگاه الکساندرایت کندلا قادر است در هر ثانیه 5 شات بزند که همین امر باعث شده است که این دستگاه به عنوان پرسرعت ترین دستگاه لیزر شناخته شود. لیزر موهای ضخیم و موهای نازک زائد با استفاده از این دستگاه رضایت بخش است و شما با هر نوع مو و رنگ پوستی می توانید از این دستگاه استفاده نمایید. شما با مراجعه به کلینیک دکتر شیرین راحمی در منطقه تهرانپارس می توانید از مزایای لیزر با این دستگاه مدرن و کم عارضه بهره مند شوید.

لیزر موهای زائد صورت و عوارض آن

لیزر موهای صورت


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Undefined array key "iconcolor" in /home3/drrahem1/public_html/wp-content/plugins/call-now-button/src/renderers/modern/class-modernrenderer.php on line 193
تماس و مشاوره همین حالا